Loading

Doç.Dr.

Canan SOLA ÖZGÜÇ

Eğitim Fakültesi

Özel Eğitim Bölümü

İletişim

csola@sakarya.edu.tr

+90 (264) 614 10 33

3-KİTAPLAR :
1 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları - Pegem - Türkçe - 2023
2 SOLA ÖZGÜÇ CANAN, FİDAN AHMET - Özel Eğitimde Değerlendirme - VİZE YAYINCILIK - pp.449 - Türkçe - 2021
3 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Uygulamalı Davranış Analizi - Eğiten Kitap - pp.245 - Türkçe - 2021
4 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme. - Vize Akademik - pp.3 - Türkçe - 2021
5 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu - EĞİTEN KİTAP - pp.58 - Türkçe - 2019
6 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi - Pegem Akademi - pp.66 - Türkçe - 2017
7 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Özel Eğitim - Vize Yayıncılık - pp.391 - Türkçe - 2013
8 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi - Vize Yayıncılık - Türkçe - 2012
7-BİLDİRİLER :
1 SOLA ÖZGÜÇ CANAN, POLAT HOPCAN ELİF, HOPCAN SİNAN - Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Kavranabilir Uygulama Geliştirilmesi” - Türkçe - 2023
2 GEZGİÇ FEYZA, SOLA ÖZGÜÇ CANAN, KARABULUT ALPASLAN - Otızm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Robotik Kodlama Öğretiminin Etkililiği - Türkçe - 2023
3 KESKİN FEYZA, SOLA ÖZGÜÇ CANAN, KARABULUT ALPASLAN - Erken Çocukluk Döneminde Gelişimsel Risk Altında Olan Bir Öğrenciye Robotik Kodlama Öğretim Süreci - Türkçe - 2022
4 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim Dersinin Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanım Yeterliklerine Etkisi - Türkçe - 2021
5 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Ekran Okuma Programına İlişkin Deneyimleri - Türkçe - 2021
6 TEKİN ERSAN DENİZ,SOLA ÖZGÜÇ CANAN,CAVKAYTAR ATİLLA - Williams Sendromu olan Çocuğa Sahip Ailelerin Yaşam Kalitesi. - Türkçe - 2017
7 SOLA ÖZGÜÇ CANAN,ALTIN DAMLA,BİLGİÇ EMRAH,ÖZBEY FİDAN - Okul deneyimi ve Kaynaştırma Uygulamaları Dersi Uygulama Programının Geliştirilme ve Uygulama Süreci Bir Eylem Araştırması - Türkçe - 2016
8 SOLA ÖZGÜÇ CANAN,CAVKAYTAR ATİLLA - Developing Technology Supported Instructional Activities in A Class of Middle School Students with Intellectual Disability An Action Research - İngilizce - 2016
9 AKGÜL ESRA,TURHAN SULTAN NEZİHE,SOLA ÖZGÜÇ CANAN,SUBAŞI YURTÇU AYŞE BÜŞRA - Arts education in autism - İngilizce - 2015
10 SOLA ÖZGÜÇ CANAN,CAVKAYTAR ATİLLA - Use of technology in instruction in a classroom of a special education middle school A case study - İngilizce - 2015
11 AKGÜL ESRA,TURHAN SULTAN NEZİHE,SOLA ÖZGÜÇ CANAN,SUBAŞI YURTÇU AYŞE BÜŞRA - A mobile educative application to teach basic skills to children with autism spectrum disorders - İngilizce - 2015
12 SOLA ÖZGÜÇ CANAN, CAVKAYTAR ATİLLA - Özel Eğitim Okullarına Teknoloji Entegrasyonu - pp.155 - Türkçe - 2015
13 SOLA ÖZGÜÇ CANAN,CAVKAYTAR ATİLLA - Bir özel eğitim ortaokulu sınıfının öğretim etkinliklerinde teknoloji kullanımının incelenmesi Bir durum çalışması - Türkçe - 2014
14 GÜLEÇ ASLAN YEŞİM, ÖZBEY GÖKÇE FİDAN, SOLA ÖZGÜÇ CANAN, CİHAN HANDE - Examination of the Problems and Needs of Teachers Working in the field of special education - İngilizce - 2013
15 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Mentoring Teachers Of Students with Autism - İngilizce - 2013
16 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - A content and methodological review of interventions in the treatment of Asperger Syndrome - İngilizce - 2012
17 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - The most popular augmentative and alternative communication AAC devices in preschool education - İngilizce - 2012
18 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Orta ve ağır derecede zihin yetersizliği olan öğrencilerin sınıflarında yardımcı teknolojilerin kullanımına yönelik öğretmen görüşleri - Türkçe - 2011
19 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - The use of constant time delay A literature review - İngilizce - 2011
20 BOZKURT BOSTANCI AYNUR, UZUNKOL EBRU, SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleki değerlerine sahip olma düzeyleri ve öğretmenlik uygulamasina gittikleri okullardaki uygulama öğretmenlerinin mesleki değerleri taşima düzeylerine ilişkin görüşleri - Türkçe - 2008
21 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Gelişimsel gerilik riski altındaki prematüre ve düşük doğum ağırlıklı çocuğa sahip annelerin gereksinimlerinin belirlenmesi - Türkçe - 2008
22 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Küçük Adımlar Erken Eğitim Programının Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Türkçe - 2008
9-EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme - Vize Akademik - Türkçe - 2022
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Ozguc, CS; Cavkaytar, A; - Developing Technology Supported Instructional Activities in a Class of Middle School Students with Intellectual Disability - EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE - Vol.41 - pp.197 - ISSN : 1300-1337 - DOI : 10.15390/EB.2016.6691 - English - Article - 2016 - WOS:000391649700011
2 Ozguc, CS; Cavkaytar, A; - SCIENCE EDUCATION FOR STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITY: A CASE STUDY - JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION - Vol.14 - pp.804 - ISSN : 1648-3898 - English - Article - 2015 - WOS:000369917000010
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Sola Ozguc, C; - Improving Special Education and Inclusion Course in Primary Mathematics Teacher Education Program - JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI - pp.156 - ISSN : 2148-2624 - DOI : 10.14689/enad.28.7 - 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000718809400007
2 Cay, E; Yikmis, A; Ozguc, CS; - Experiences and Opinions of Special Education Teachers Regarding the Use of Technology - JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI - Vol.8 - pp.629 - ISSN : 2148-2624 - DOI : 10.14689/issn.2148-624.1.8c.2s.9m - 2020 - Turkish - Article - 2020 - WOS:000530165900009
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 LAÇİN ŞİMŞEK CANAN, DEMİR KAYMAK ZELİHA, SOLA ÖZGÜÇ CANAN - Being a Female Academic During the Pandemic: Lecturer, Teacher, Mother, Scholar and More. - Journal of Teacher Education and Lifelong Learning - Vol.5 - pp.173 - DOI : 10.51535/tell.1234110 - 2023
2 Sola Ozgüç, C., Altin, D. - Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Rehber Öğretmenlerin Deneyimlerinin Belirlenmesi - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.763 - ISSN : 1300-302X - DOI : 10.7822/omuefd.984521 - eng - paper - 2021 - TRDizin
3 Yassibaş, U., Özgüç, C. - Special Education Teachers’ Experiences on Assessment Activities* - Sakarya University Journal of Education - pp.569 - DOI : 10.19126/suje.992365 - eng - paper - 2021 - TRDizin
4 Özgüç, C. - Improving Special Education and InclusionCourse in Primary Mathematics TeacherEducation Program - Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - pp.156 - DOI : 10.14689/enad.28.7 - tur - paper - 2021 - TRDizin
5 Özgüç, C., Çay, E., Yikmiş, A. - Özel Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Deneyim ve Görüşleri - Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - pp.629 - DOI : 10.14689/issn.2148-624.1.8c.2s.9m - tur - paper - 2020 - TRDizin
6 Özgüç, C. - Zihin Engelliler Öğretmeni Adaylarının Rehberlik Araştırma Merkezinde Gerçekleştirdikleri Uygulamaya İlişkin Deneyimleri - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi - pp.763 - DOI : 10.21565/ozelegitimdergisi.512951 - tur - paper - 2019 - TRDizin
7 Sola-Özgüç, C, Cavkaytar A. - Teacher Use of Instructional Technology in a Special Education School for Students with Intellectual Disabilities: A Case Study - Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry - Vol.51 - pp.51 - 2014
8 YEŞİM GÜLEÇ ASLAN; FİDAN ÖZBEY; CANAN SOLA ÖZGÜÇ; HANDE CİHAN; - Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlerin Sorunları ve ihtiyaçları: Vaka Çalışması - Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi - Vol.7 (31) - pp.639-654 - ISSN : : 1307-9581 - DOI : - 2014
9 CANAN SOLA ÖZGÜÇ; - A Review of Research on Interventions for Teaching Individuals with Asperger’s Syndrome" -  - Scottish Journal of Arts and Scientific Studies/SJASS - Vol.17 - pp.32-51 - ISSN : 2047-1278 - DOI : - 2013
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Bekir Fatih Meral, Fidan Özbey, Canan Sola - Küçük Adımlar Erken Eğitim Programının Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.22 - pp.25 - ISSN : 1 303 - 03 10 - Aralık - 2011 - SAU
2 Canan SOLA, İbrahim H. DİKEN - Gelişimsel gerilik riski altındaki prematüre ve düşük doğum ağırlıklı çocuğa sahip annelerin gereksinimlerinin belirlenmesi. - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi - Vol.9 - pp.21 - 2008 - SAU
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Turhan, S. Macaroğlu-Akgül, E., Sola-Özgüç, C. & Subaşı-Yurtçu, A.B. - A mobile educative application to teach basic skills to children with autism spectrum disorders.  - 2015
2 Sola-Özgüç, C. ve Cavkaytar A. - Integration of technology in special education schools - 2015
3 Turhan, S., Macaroğlu-Akgül, E., Sola-Özgüç, C., & Subaşı Yurtçu, A. B - Arts education in autism - 2015
4 Sola-Özgüç, C., & Cavkaytar, A. - Use of technology in instruction in a classroom of a special education middle school: A case study. - 2015
5 Güleç-Aslan, Y., Fidan, A., Özgüç-Sola, C., ve Cihan, H. - Examination of the Problems and Needs of Teachers Working in the field of special education. - 2013
6 Aynur Bozkurt-Bostancı, Ebru Demirkol, Canan SOLA - Öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleki değerlerine sahip olma düzeyleri ve öğretmenlik uygulamasina gittikleri okullardaki uygulama öğretmenlerinin mesleki değerleri taşima düzeylerine ilişkin görüşleri - 25-27 Haziran - 2008 - SAU
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Sola Özgüç, D.; Altın, D. - Bir Özel Eğitim Anaokulunda Çalışan Öğretmen ve Yöneticilerin Deneyimleri  - 2014
2 Güleç Aslan, Y. Sola-Özgüç, C. Fidan, A. - A content and methodological review of interventions in the treatment of Asperger Syndrome. - 2012
7.4-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA POSTER OLARAK SUNULAN VE YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 CANAN SOLA ÖZGÜÇ; - Use of technology in instruction in a classroom of a special education middle school: A case study. 16th International Conference on Autism, Intellectual Disability & Developmental Disabilities - 2015
2 Canan SOLA ÖZGÜÇ, Mustafa MUNAR, Seda ŞENOL, Yeşim GÜLEÇ ASLANCANAN SOLA ÖZGÜÇ; - Mentoring Teachers of Autism: A case Study - 2014
3 Yeşim Güleç-Aslan Canan Sola-Özgüç - Mentoring Teachers Of Students with Autism - May 24–28 - 2013
4 Canan SOLA, Elif TEKİN-İFTAR, Özlem TOPER-KORKMAZ - The use of constant time delay: A literature review - 2011 - SAU
5 Canan SOLA, İbrahim H. DİKEN - Investigating the Needs of Mothers Who Have At-Risk Premature and Low-Birth-Weight Infants and Toddlers for Development Delays - 2010 - B-SAU-4518
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Canan SOLA ÖZGÜÇ, Atilla CAVKAYTARCANAN SOLA ÖZGÜÇ; - Bir özel eğitim ortaokulu sınıfının öğretim etkinliklerinde teknoloji kullanımının incelenmesi:Bir durum çalışması - 2014
2 Canan SOLA ÖZGÜÇ ve Atilla CAVKAYTAR - Orta ve ağır derecede zihin yetersizliği olan öğrencilerin sınıflarında yardımcı teknolojilerin kullanımına yönelik öğretmen görüşleri - Ekim - 2011 - SAU
3 Canan SOLA ve İbrahim H. DİKEN - Gelişimsel gerilik riski altındaki prematüre ve düşük doğum ağırlıklı çocuğa sahip annelerin gereksinimlerinin belirlenmesi. - 2008 - SAU
4 Bekir Fatih Meral, Fidan Özbey, Canan Sola - Küçük Adımlar Erken Eğitim Programının Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - 13-15 Kasım - 2008 - SAU
5 Canan SOLA-ÖZGÜÇ ve İbrahim H. DİKEN - The most popular augmentative and alternative communication (AAC ) devices in preschool education. - 2012 - 0 - SAU
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Sola-Özgüç, C. ve Cavkaytar A. - Teknoloji entegrasyonunda olumlu sınıf iklimi yaratma: Bir eylem araştırması. - 2015
2 CANAN SOLA ÖZGÜÇ; - Zihinsel Yetersizliği Bulunan Bireylere iPad Aracılığı  ile Video Model Yöntemini Kullanarak Marul Ekme  Becerisinin Öğretimi - 2013
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 SOLA-ÖZGÜÇ, C. ve Gümüş, T. (2012).Sosyal Becerilerin Değerlendirilmesi. Sezgin Vuran (Ed). - Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi - Vize Yayıncılık - 2012 - SAU
2 SOLA-ÖZGÜÇ, C. (2013).Özel Eğitim. Atilla Cavkaytar (Ed)., "Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler", Vize Yayıncılık - 0
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Güleç Aslan, Y., Özbey, F., Bilgiç, E., Çetinkaya, Ç., Sola-Özgüç, C., Fidan, A., Cihan, H. & Kaya, G. - BAP - Vol.13000 - 2012-06-12-002 - 2012
9.1-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK :
1 CANAN SOLA ÖZGÜÇ; - Journal of Autism and Developmental Disorders - 2014
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 OKUL DENEYİMİ VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
2 OKUL DENEYİMİ VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
3 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
4 ÖZEL EĞİTİM - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
5 ÖZEL EĞİTİME GİRİŞ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
6 ÖZEL EĞİTİME GİRİŞ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
7 ÖZEL EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
8 EĞİTSEL DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
9 EĞİTSEL DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
10 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
11 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
12 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
13 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
14 ÖZEL EĞİTİM - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
15 ÖZEL EĞİTİM - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
16 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
18 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
20 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
21 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
22 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
23 ÖZEL EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
24 EĞİTSEL DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
25 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
26 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
27 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
28 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
29 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
30 EĞİTSEL DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
31 EĞİTSEL DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
32 EĞİTSEL DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
33 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
34 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
BİLDİRİLER
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Kavranabilir Uygulama Geliştirilmesi”
Otızm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Robotik Kodlama Öğretiminin Etkililiği
Erken Çocukluk Döneminde Gelişimsel Risk Altında Olan Bir Öğrenciye Robotik Kodlama Öğretim Süreci
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim Dersinin Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanım Yeterliklerine Etkisi
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Ekran Okuma Programına İlişkin Deneyimleri
OTİZMLİ BİR ÖĞRENCİYE KODLAMA ÖĞRETİMİ
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Rehber Öğretmenlerin Deneyimleri
Williams Sendromu olan Çocuğa Sahip Ailelerin Yaşam Kalitesi.
Okul deneyimi ve Kaynaştırma Uygulamaları Dersi Uygulama Programının Geliştirilme ve Uygulama Süreci Bir Eylem Araştırması
Developing Technology Supported Instructional Activities in A Class of Middle School Students with Intellectual Disability An Action Research
Integration of technology in special education schools
Arts education in autism
Use of technology in instruction in a classroom of a special education middle school A case study
A mobile educative application to teach basic skills to children with autism spectrum disorders
Teknoloji entegrasyonunda olumlu sınıf iklimi yaratma Bir eylem araştırması
Özel Eğitim Okullarına Teknoloji Entegrasyonu
Bir özel eğitim ortaokulu sınıfının öğretim etkinliklerinde teknoloji kullanımının incelenmesi Bir durum çalışması
Examination of the Problems and Needs of Teachers Working in the field of special education
Mentoring Teachers Of Students with Autism
A content and methodological review of interventions in the treatment of Asperger Syndrome
The most popular augmentative and alternative communication AAC devices in preschool education
Orta ve ağır derecede zihin yetersizliği olan öğrencilerin sınıflarında yardımcı teknolojilerin kullanımına yönelik öğretmen görüşleri
The use of constant time delay A literature review
Investigating the Needs of Mothers Who Have At Risk Premature and Low Birth Weight Infants and Toddlers for Development Delays
Öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleki değerlerine sahip olma düzeyleri ve öğretmenlik uygulamasina gittikleri okullardaki uygulama öğretmenlerinin mesleki değerleri taşima düzeylerine ilişkin görüşleri
Gelişimsel gerilik riski altındaki prematüre ve düşük doğum ağırlıklı çocuğa sahip annelerin gereksinimlerinin belirlenmesi
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programının Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
KİTAPLAR
İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları
Özel Eğitimde Değerlendirme
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme.
Uygulamalı Davranış Analizi
ZİHİN YE YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU
Özel Eğitimde Değerlendirme
Özel Eğitimde Değerlendirme
Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi
Özel Eğitim
Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi
MAKALELER
Being a Female Academic During the Pandemic: Lecturer, Teacher, Mother, Scholar and More
Teaching Block-Based Coding to a Student with Autism Spectrum Disorder
Teaching Block-Based Coding to a Student with Autism Spectrum Disorder
Determining the Experiences of School Counselors Working in Special Education Schools
Special Education Teachers’ Experiences on Assessment Activitie
Improving Special Education and Inclusion Course in Primary Mathematics Teacher Education Program
Özel Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Özel EğitimÖğretmenlerinin Deneyim ve Görüşleri
Sınıf öğretmeni adaylarının Rehberlik ve Araştırma Merkezlerine ilişkin metaforik algıları
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Rehberlik Araştırma Merkezi’nde Gerçekleştirdikleri Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Deneyimleri
A mentoring program for special education teachers working with students with autism spectrum disorders in their first year of career
Öğretmenliğin ilk yıllarında otizm spektrum bozukluk tanılı öğrencilerle çalışan özel eğitim öğretmenlerine uygulanan mentorluk programının ikinci yılına bakış
Developing Technology Supported Instructional Activities in a Class of Middle School Students with Intellectual Disability
Science education for students with intellectual disability A case study
Teacher Use of Instructional Technology in a Special Education School for Students with Intellectual Disabilities A Case Study
A Review of Research on Interventions for Teaching Individuals with Asperger s Syndrome
Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlerin Sorunları ve ihtiyaçları Vaka Çalışması
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programının Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi ISSN 1 303 03 10 DOI Aralık 2011
Gelişimsel gerilik riski altındaki prematüre ve düşük doğum ağırlıklı çocuğa sahip annelerin gereksinimlerinin belirlenmesi
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Renkli Eller Engelli Bireyleri Sanat Spor ve Eğitim Yoluyla Sosyal Dahil Etme Modeli Uygulaması
Zihin Yetersizliği Olan Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenme Yeterliliklerinin Teknoloji Destekli Sınıf Etkinlikleri İle Geliştirilmesi
Teacher Education for Working with Inclusive Education at Schools
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yeterlik Algıları
Aile Bilgi ve Destek Eğitim Programı e ABDEP Zihinsel Yetersizliğe Sahip Çocuğu Olan Ebeveynlerin Eğitiminde Çevrimiçi Bilgilendirme ve Destek Hizmetlerin Etkililiği
Integrative Teaching İn Multicultural for Environment teacher Students
ÖDÜL
3.Geleneksel Türkiye Özel Eğitim Semineri Proje Birinciliği
UZMANLIK ALANLARI
Zihin Engelliler Eğitimi ,Otistik Engelliler Eğitimi